“De Singelloop kent al een lange geschiedenis en vervult een belangrijke sportieve rol in Enschede en de regio. Vitaliteit, verbondenheid en samen een prestatie leveren zijn elementen die Grolsch vanuit haar duurzaamheidsbeleid ook herkent en graag stimuleert. Met ons merk Radler 0.0% bieden wij een verantwoord, alcoholvrij alternatief om de dorst te lessen en te genieten van een mooi moment – of prestatie! Vandaar dat Grolsch Radler 0.0% ook dit jaar weer op de shirts van onze bedrijventeams prijkt.”
Grolsch heeft een geheel eigen kijk op bier en óók op duurzaamheid! We vinden het belangrijk onszelf te blijven uitdagen. Naast het blijven reduceren van water-, CO2-, en energieverbruik, dragen wij ook graag bij aan het stimuleren van de sociale en economische groei in de regio en bevorderen wij actief verantwoord alcoholgebruik. Grolsch medewerkers houden ook van een uitdaging, en lopen dit jaar (weer) mee in de Singelloop.
Jaap Hulshof, Manager CSI & Corporate Events: “Ik ben trots dat wij als Grolsch de Singelloop Enschede actief ondersteunen. Het evenement sluit goed aan op de uitgangspunten van ons sponsor- en duurzaamheidsbeleid. In onze brouwerij leeft de Singelloop al langer en er hebben de afgelopen jaren al diverse collega’s aan deelgenomen. Dit jaar zijn er vijf bedrijventeams met fanatieke collega’s die deelnemen namens Grolsch”.